babyliss-romania.ro
babyliss-romania.ro
Coșul meu

Nu ai niciun produs in cos.

Închide

Retur produse (dreptul de retragere)

1. Dreptul de retragere (retur) din contractul la distanță

Clientul persoană fizică, în calitate de consumator conform O.U.G. 34/2014 beneficiază de o perioadă de 14 zile calendaristice din data în care Clientul sau o parte terță, alta decât transportatorul, și care este indicată de Client, intră în posesia fizică a Produselor pentru a se retrage din contractul încheiat la distanță, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri în afara celor direct legate de returnarea Produselor. Înainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza NYS cu privire la decizia sa de retragere din contract. În acest scop, Clientul poate alege una dintre următoarele variante:

a. de a folosi modelul de Formular electronic de returnare produs prevăzut pe Website;

b. de a face orice altă declarație neechivocă în care își exprimă decizia de retragere din contract pe un suport durabil; sau

c. de a completa și de a transmite în format electronic la adresele de email indicate pe Website modelul de formular de retragere prevăzut în partea B din anexa O.U.G. 34/2014.


Persoanele juridice nu beneficiază de prevederile privind retragerea din contract în acord cu O.U.G. 34/2014.


Conform art.16 din actul normativ mai sus menționat, ,,Sunt exceptate de la dreptul de retragere în ceea ce privește contractele la distanță și contractele în afara spațiilor comerciale: e) furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator". Aceste produse destinate îngrijirii și igienei personale pentru protecția sănătății consumatorilor nu pot fi returnate dacă au fost desigilate. Produsele desigilate devin nevandabile chiar dacă rămân funcționale și din motive de protecție a sănătății sau igienă nu pot fi revândute ca și produse resigilate. Nu este sigur sanitar sau etic să comercializăm un produs de îngrijire personală folosit.


NYS va comunica Clientului, fără întârziere, confirmarea de primire a formularului și/sau deciziei de retragere, iar Clientul trebuie să urmeze intrucțiunile din e-mail. În cazul în care completați Formularul de returnare produs de pe Website, vă vom transmite confirmarea de primire a cererii de retragere pe adresa de e-mail indicată.

NYS nu va rambursa costurile suplimentare în cazul în care Clientul a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de NYS.

Cu excepția cazului în care NYS s-a oferit să recupereze în mod direct/nemijlocit produsele, Clientul returnează produsele sau le predă NYS sau unei persoane autorizate de NYS să recepționeze produsele, fără întârziere nejustificată și în decurs de cel mult 14 zile calendaristice de la data la care acesta a comunicat NYS decizia sa de retragere din contract/de renunțare la Comanda Confirmată și livrata de NYS. Termenul este respectat dacă NYS se oferă pentru bune relații comerciale să îndeplinească și să plătească formalitățile legate de trimiterea curierului în cazul în care acceptați prin email curierul indicat de societatea noastră.

Clientul este responsabil pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și functionării produselor.

Produsul va fi returnat integral de preferat cu ambalajul nedeteriorat, cu accesoriile, manualele de utilizare și premiile (dacă au fost oferite în cadrul unor promoții). Dacă valoarea Produsului returnat în intervalul prevăzut de lege a fost diminuată din culpa Clientului (în perioada de 14 zile calendaristice Produsul trebuie utilizat doar pentru testarea modului de funcționare) sau devine nevandabil, atunci suma restituită Clientului va fi diminuată întemeiat, conform legislației în vigoare.

După primirea Produsului, NYS transmite către Client o notificare scrisă (pe e-mail) prin care se confirmă recepționarea coletului, iar Produsul se predă către service pentru verificarea integrității și functionalității doar dacă s-au respectat termenele legale mai sus menționate. În caz contrar, se înștiințează Clientul prin e-mail cu privire la refuzul returului.

După verificarea Produsului în service, se întocmește de către un specialist service un document privind diminuarea valorii Produsului (dacă este cazul), suma restituită Clientului, urmănd să fie redusă corespunzător.

NYS rambursează contravaloarea Produsului folosind aceleași modalități de plată ca și cele folosite de Client pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care Clientul a fost de acord cu o altă modalitate de plată și cu condiția de a nu cădea în sarcina Clientului plata de comisioane în urma rambursării și/sau plata a fost făcută în numerar, caz în care Prețul va fi rambursat în contul bancar indicat de Client. În cazul tranzacțiilor online cu cardul (conform reglementărilor MasterCard și Visa) sumele trebuie returnate în contul de unde s-au primit banii. În cazul exercitarii dreptului de retragere, toate costurile directe legate de returnarea produselor inclusiv costul aferent transportului sunt suportate de către consumator și nu se returnează.


2. Garanții

Toate bunurile comercializate de NYS beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor.

Certificatul de garanție va fi transmis prin e-mail și, la cerere - prin bifarea opțiunii de pe site, va fi tipărit pe hârtie și comunicat.

Pentru efectuarea reparațiilor în perioada de garanție, vă rugăm să consultați termenii și condițiile din Certificatul de garanție. Vă rugăm să aveți în vedere că orice intervenție neautorizată atrage pierderea garanției Produsului. Intervențiile neautorizate includ (fără limitare) următoarele situații:

  • Produsul nu a fost utilizat în conformitate cu instrucţiunile descrise în manualul de utilizare;
  • Produsul nu a fost utilizat pentru scopul pentru care a fost creat;
  • Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau Vânzătorului de pe Produse;
  • Lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricaţie; desigilarea echipamentelor sau componentelor sigilate ale Produselor;
  • Intervenţii asupra Produselor executate de persoane neautorizate de importator;
  • Deteriorările termice, mecanice şi plastice ale Produselor datorate incendiilor, accidentelor sau neglijenţei în utilizare, prezenţa urmelor de contact cu lichid sau alte substanţe, a urmelor de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, praf în exces;
  • Defecţiuni cauzate de transportul, manipularea, depozitarea, instalarea şi utilizarea Produselor în condiţii necorespunzatoare.


În cazurile de mai sus, reparaţiile permise de producător şi posibile se vor efectua contra cost.

Pentru a facilita trimiterea unui produs defect către service în vederea reparației vă recomandăm să utilizați Formularul disponibil pe Website la secțiunea dedicată.

Vă rugăm să consultați documentul Termeni și conditii aplicabile vânzării de Produse prin intermediul Website-ului, disponibil la secțiunea dedicată de pe Website.

Uscătoarele de păr BaByliss 6704E, 6704WE, 6709DE, 6719DE, 6713DE și 6715DE au 5 ani garanție pentru clienții persoane fizice.